Autor: Tanel Raig • 4. juuli 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

A Le Coqi müük kerkis kolmandiku võrra

A Le Coq müüs tänavusel jaaniajal 33% enam jooke kui eelmisel aastal.

Ettevõtte juhi Tarmo Noop ütles, et jaanimüügiks loevad nad jaanipäeva nädala ja sellele eelnenud nädala müüki, kuna pühade tõttu jaotatakse kaup poodidesse laiali kahe nädala jooksul. Tänavuse kahe nädalaga müüs ettevõte 6,85 miljonit liitrit. Eelmisel aastal müüdi sama ajaga 5,1 miljonit liitrit. „Kasv oli seega 33%, millega oleme väga rahul,” nentis Noop.

Ettevõtte kolm eenimmüüdud jooki olid kahel jaaninädalal Premium õlu – 1,17 miljonit liitrit, Aleksander õlu – 0,68 miljonit liitrit ja klassikaline kali 0,26 miljonit liitrit.

Liitu Tööstusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Harro PuusildTööstusuudised.ee juhtTel: 519 355 24
Toomas KeltTööstusuudiste toimetajaTel: 50 72 816
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077