Kuigi ka jaaninädala müügikogused olid Saku Õlletehasele tavapärasest suuremad, hakkasid poeketid suuremaid tellimusi tegema juba juuni algusest. Juuni müügiprognoosid olid juba jaanipäevaks täis ja Tennilä sõnul tuli tehasel leida kiireid lahendusi tootmise ümberkorraldamiseks, et poodides ei tekiks toodete puudust. „Hetkel tegeleme positiivse probleemiga - müüginumbrid ületavad koostatud prognoose. Peame leidma optimaalse lahenduse, et jõuaksime toota vastavalt nõudlusele sest planeeritud suvised laovarud on langenud alla ettenähtud koguste,” kirjeldas Tennilä.
30%-lise müügikasvu taga on Tennilä sõnul nii uued tooted, kasvav turg kui ka suviselt soojad ilmad. Tema väitel on müügikasvule eriti tublilt kaasa aidanud uued tooted Saku Originaal Mahe, ajalooliste sugematega Mõdu ja Saku Long Drink. Siidri müük on võrreldes eelmise aastaga kasvanud rohkem kui kaks korda. Uskumatult head müüginumbrid on kevadel Eesti turule jõudnud Somersby siidritel aga samas on rohkem kui poole võrra kasvanud ka Kiss sarja siidrite müüginumbrid, rääkis Tennilä.