Autor: Harry Tuul • 29. juuni 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Eesti ettevõtja ei suuda kliente hinnata

AS Werol Tehased finantsjuht Meelis Virro sõnul on Eestis vähe ettevõtteid, kellel on endal suur finantsosakond, kus käib pidev klientide monitoorimine ja hinnangute andmine.

„Isegi Baltikumis, kus on meie põhiturg, ei tunne me tegelikult majanduskliimat nii hästi, et anda kindel hinnang, milline on ostja tegelik finantsolukord,” selgitas Virro. Tema sõnul on AS Werol Tehased  küsinud välisturgudel tegutsemiseks nõud KredEx Krediidikindlustuselt, sealhulgas kellele ja millises mahus limiite oleks mõistlik anda. Samast küsitakse ka krediidikindlustust. „Toiduainetööstuses on näiteks väga pikad maksetähtajad,” põhjendas Virro.

Liitu Tööstusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Harro PuusildTööstusuudised.ee juhtTel: 519 355 24
Toomas KeltTööstusuudiste toimetajaTel: 50 72 816
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077