Põltsamaa Felix kasvatas ketšupi müüki 20 000 kilo

Põltsamaa Felixi tänavuse jaanipäeva kampaaniatoodete müük on kõigi aegade suurim. Populaarseima jaanitoote, Felixi tomatiketšupi müük on võrreldes eelmise aasta sama ajaga kasvanud 20 000 kg.

Ettevõte on jaanipäeva kampaanias turustanud ketšupi, majoneesi ja aedviljasalateid. Turundusdirektori Marek Viiloli kinnitusel on nende müük olnud kõigi aegade suurem. Sealjuures on ketšupite müügis Felix Eestis ka turuliider, omades 60%-list turuosa. „Ketšup on traditsiooniliselt olnud eestlasele tavapärane lisand jaanipäeva šašlõkile, kuid tänavu on müüki kasvatanud ka grillihooaja pisut varasem algus,“ kommenteeris Viilol.

Esimesel poolaastal on jõudsalt kasvanud ka uue Felixi Klassikalise majoneesi müük. Aprillis turule tulnud eestimaisest rapsiõlist valmistatud uus Felixi Klassikaline majonees on kasvanud enam kui 2 korda.

Põltsamaa Felix turustab ligi 300 toodet kaheksa erineva kaubamärgi all.

Osale arutelus

  • Tanel Raig

Toetajad

Jälgi Tööstusuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Statistika

Valdkonna töökuulutused

NPM Silmet otsib TOOTMISJUHTI

NPM Silmet AS

02. september 2017

NPM Silmet otsib TEHNIKAVALDKONNA HOOLDUSJUHTI

NPM Silmet AS

02. september 2017

Ferrometal otsib B2B KLIENDIHALDURIT

M-Partner HR OÜ

24. august 2017

Käsi­raamatud