Autor: Tanel Raig • 21. juuni 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Põltsamaa Felix kasvatas ketšupi müüki 20 000 kilo

Põltsamaa Felixi tänavuse jaanipäeva kampaaniatoodete müük on kõigi aegade suurim. Populaarseima jaanitoote, Felixi tomatiketšupi müük on võrreldes eelmise aasta sama ajaga kasvanud 20 000 kg.

Ettevõte on jaanipäeva kampaanias turustanud ketšupi, majoneesi ja aedviljasalateid. Turundusdirektori Marek Viiloli kinnitusel on nende müük olnud kõigi aegade suurem. Sealjuures on ketšupite müügis Felix Eestis ka turuliider, omades 60%-list turuosa. „Ketšup on traditsiooniliselt olnud eestlasele tavapärane lisand jaanipäeva šašlõkile, kuid tänavu on müüki kasvatanud ka grillihooaja pisut varasem algus,“ kommenteeris Viilol.

Esimesel poolaastal on jõudsalt kasvanud ka uue Felixi Klassikalise majoneesi müük. Aprillis turule tulnud eestimaisest rapsiõlist valmistatud uus Felixi Klassikaline majonees on kasvanud enam kui 2 korda.

Põltsamaa Felix turustab ligi 300 toodet kaheksa erineva kaubamärgi all.

Liitu Tööstusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Tööstusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Harro PuusildTööstusuudised.ee juhtTel: 519 355 24
Toomas KeltTööstusuudiste toimetajaTel: 50 72 816
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077