Rakvere Lihakombinaat: 75% ostudest moodustavad kampaaniatooted

Rakvere Lihakombinaati juhatuse esimees Anne Mere sõnul on aasta algus olnud mõningase müügikäibe kasvuga, suuri muutusi tarbimises siiski ei toimu, endiselt on turg hinnatundlik ning ca 75% ostudest moodustavad kampaaniatooted.

Rakvere Lihakombinaat on aasta algus olnud mõningase müügikäibe kasvuga, mis on eelkõige saavutatud Läti ja Leedu turul läbi turuosa suurendamise. Eestis on nii turuosa kui müügikäive võrreldavad 2010 aasta algusega.  "Meie edu taga on kolm põhilist sammast - maitsvad ja tervislikud tooted, hea kättesaadavus müügikohtadest (igas poes olemas) ning kõige selle tagamiseks tehtud kulude minimiseerimine," kommenteeris Mere.

Ta märkis, et lihatarbimine usutavasti pisitasa suureneb ja seda koos majanduskasvuga. "Võib täheldada, et tarbija on hakanud rohkem eelistama singitooteid ning samuti kasvab mugavustoodete – näiteks pihviliste - populaarsus. Suuri muutusi tarbimises siiski ei toimu, endiselt on turg hinnatundlik ning ca 75% ostudest moodustavad kampaaniatooted," lausus Mete ning lisas, et  tarbijad jäävad endiselt hindama head, stabiilse kvaliteediga lihatoodet ja harjumuspäraseid maitseid.

"Toidutööstust tervikuna mõjutab eelkõige see, mis toimub toorainehindadega maailmaturul. Vähemal määral, aga siiski olulised tegurid, on kulutused energiale ning tööjõule," sõnas Mere selle aasta prognoosist.

Rakvere Lihakombinaat on Baltimaade suurim lihatöötlemise ja müügi ettevõte ning meie plaan on jätkuvalt tugevdada positsioone kogu Baltikumis. "Eestis ja Lätis oleme kindlad turuliidrid, suurim potentsiaal ootab realiseerimist Leedus," sõnas Mere.

 

Osale arutelus

  • Alyona Stadnik

Toetajad

Seotud lood

Jälgi Tööstusuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Statistika

Valdkonna töökuulutused

NPM Silmet otsib TOOTMISJUHTI

NPM Silmet AS

02. september 2017

Ferrometal otsib B2B KLIENDIHALDURIT

M-Partner HR OÜ

24. august 2017

Coma Investing otsib EKSPORDIMÜÜGIJUHTI

M-Partner HR OÜ

31. august 2017

Käsi­raamatud