Autor: Anu Jõgi • 5. aprill 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kiireim ja kalleim supersedaan läheb tootmisse?

Genfis kontseptsioonina esitletud Bugatti 16 C Galibieri ähvardab tõusta kiireimaks ja kalleimaks supersedaaniks maailmas, esimesed ostjad peaksid auto kätte saama 2013 või 2014. aastal, kirjutab autoväljaanne WhatCar.ee.

Ajal, mil kogu maailm räägib null-emissioonist ja autode elektrifitseerumisest, on VW kontserni telgitagustega hästi kursis olevad kodanikud vihjanud, et aasta tagasi Genfis kontseptsioonina esitletud Bugatti 16 C Galibieri tootmisse laskmiseks on antud roheline tuli.

Tegemist on Porsche Panamera laadse luksusliku ja sportliku kupee-sedaaniga, mille kapoti all on Bugatti Veyroni 8-liitrine W16 mootor.

Küll aga on mõningatel andmetel seda mootorit pisut deforsseeritud ehk kui Veyroni võimsuseks on 1001 hj ja tippkiiruseks üle 400 km/h, siis Galibieril "vaid" 800 hj ja tippkiiruseks 350 km/h.

Auto hinnaks rehkendatakse ca miljon eurot, ehk Porsche Panamerast saab ta olema ca kümme korda kallim.

Liitu Tööstusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Tööstusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Harro PuusildTööstusuudised.ee juhtTel: 519 355 24
Toomas KeltTööstusuudiste toimetajaTel: 50 72 816
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077