Elene.ee juht: tarbija kindlusetunne on kasvamas

Elene OÜ juhatuse liikme Karl Robeni sõnul on nende internetipoe äri positiivselt mõjutanud väga suur tarbija ostukindluse kasv ning aasta lõikes tervikuna ka tarbimisharjumuste muutus.

Robeni sõnul on nende mööbli müügiga tegeleva ettevõtte käive alates 2010. aastast kasvanud prognoositust 25% rohkem. „Arvestades tarbija ostujõu ning -kindluse kasvu oleme aastaga 2010 väga rahul,“ nentis Roben.

Ta lisas, et reaalse äritegevusega alustas firma 2009. aasta juulis ning seetõttu oli see aasta eelkõige mahukate investeeringute ning mitmete arendustegevuste läbiviimise aasta. Käibe kasv kuude lõikes oli üle 2,5 korra. „Kuna reaalseid tegevuskuid oli aastal 2009. vähe, kasvas käive loomulikult aasta lõikes tunduvalt rohkem,“ põhjendas Roben.

Juhi sõnul mõjutas ettevõtte käibe kasvu eelpool mainitud investeeringute tegemine, mis tipnes 2010. aasta märtsis Paides uue, Kesk-Eesti suurima mööblipoe avamisega. "Mööblipoe avamine kasvatas tuntavalt ka internetipoe käivet," kommenteeris Roben, kelle sõnul on selle taga ettevõtte turundus- ja arenduskulude kombineerimine.

„Hea näide kahe ostukeskkonna paralleelsest kasulikkusest on fakt, et paljud meie Paides asuva mööblipoe kliendid on mujalt linnadest – Tallinnast, Tartust, Pärnust ja Rakverest.,“ lausus Roben.

Kindlasti on 2010. aasta teises pooles käibele positiivselt mõjunud väga suur tarbija ostukindluse kasv ning aasta jooksul toimunud tarbimisharjumuste muutus, mis üha enam soosib internetipoode, kui arvestatavat alternatiivi klassikalistele mööblikauplustele, lisas ta.

Roben märkis, et kuigi keskmine klientide arv kuises võrdluses on pisut kasvanud, on märgatavam kasv olnud keskmise ostusumma suuruses. „Ostukindluse tuntava tõusu tõttu julgevad kliendid üha enam ka kulukamaid ostuotsuseid teha,“ täpsustas Roben.

Selleks aastaks loodavad nad käibe kasvu vähemalt 10-15%. "Kuna aastal 2011 on plaanis mitmeid kulukaid investeeringuid, siis ettevõtte puhaskasumi tõusu me samas mahus ei prognoosi,“ kommenteeris Roben.

„Aasta 2011 tegevusplaanid hõlmavad investeeringuid laienemiseks ning äriprotsesside efektiivistamiseks, mis küll realiseeruvad ilmselt alles 2012. aasta majandustulemustes. Lühiajalised eesmärgid näevad ette tootevaliku laiendamist  ning klienditeeninduse taseme jätkuvat parandamist,“ rääkis Roben oma plaanidest.

 

Osale arutelus

  • Alyona Stadnik

Toetajad

Seotud lood

Jälgi Tööstusuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Statistika

Arvamused ja blogid

Valdkonna töökuulutused

HILTI is looking for a SALES REPRESENTATIVE

Manpower OÜ

03. november 2017

Tööstusliidrid

Teabevara