Parts: riigikogu pole pädev Eesti Energiat hindama!

"Teeme suure vea, kui arutame riigikogus, kas ühel või teisel ettevõttel on reklaami vaja," ärritus majandus- ja kommunikatsiooniminister Juhan Parts täna riigikogus opositsiooni rünnakuid pareerides.

"Teid huvitab ainult see, et esitada küsimusi, mida Põhjarannikus või Narvskaja Gazetas tsiteerida!" kurjustas Parts. "Milleks Coca-Cola reklaami teeb, kui tal on suur turg juba olemas? Neid asju tuleb vaadata natuke detailsemalt kui 30 aastat tagasi, sellist olukorda lihtsalt ei ole enam!"

Keskerakondlane Lembit Kaljuvee süüdistas Partsi pidevas elektrienergia hinnatõusus viimase kolme aasta jooksul, mis tulenevat reklaamikampaaniatele mõttetult kulutatud rahast. Kas Eesti Energial pole raha kuhugi mujale paigutada kui reklaamikampaaniasse? Kas kampaania oli seotud võimaliku aktsiaemissiooniga? päris Kaljuvee.

Partsi sõnul peab Eesti Energia tegutsema avatud turul ja kliente hoidma, seetõttu on vaja ka reklaami teha. "Vabaturu toodete reklaami paigutatud raha teenitakse tagasi samade toodete müügist, mitte reguleeritud turult või võrgutasudest," rääkis ta.

2010 reklaamikulud olid järgmised: 1) rohelise energia kampaania - 0,6 mln krooni; 2) Eesti Energia tegevust ja mitmekesist tootmist tutvustav kampaania - 1,5 mln krooni; 3) elektriohutuse sotsiaalkampaania - 0,9 mln krooni.

Partsi sõnul kasutab Eesti Energia reklaamiagentuuride Tank ja Divisjon abi. Ühtlasi eitas Parts Eesti Energia soovi reklaamikampaaniatega võimalikult aktsiaemissioonilt paremat lõikust võtta.

"Tõesti on suur tõde see, et firma, mis teenib 2 miljardit krooni kasumit, kulutab reklaamile 3 miljonit krooni, pole see jutt, mida riigikogus rääkida," tunnistas Kaljuvee lõpuks. Tema sõnul olevat aga ümbernurga ja ründavate küsimuste põhjus see, et Eesti Energia on viimastel aastatel tegelenud peamiselt muude projektide kui kohaliku elektritootmise kaasajastamisega.

Osale arutelus

  • Anne Oja

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Tööstusuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Statistika

Arvamused ja blogid

Valdkonna töökuulutused

Teabevara