Autor: Anne Oja • 11. mai 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Saku Õlletehas: märjukese müük edeneb jõudsalt

Vaatamata kergele turgude langemisele Ida- ja Lääne-Euroopas õnnestus Sakul oma õllemüüki eelmise aastaga võrreldes kasvatada, kommenteeris ettevõtte juhatuse esimees Veli Pekka Tennilä I kvartali tulemusi.

"Saku Õlletehase finantstulemused on konsolideeritud Carlsberg grupi üldtulemustesse ning kokkuvõtvalt võib öelda, et nii nagu Carlsberg grupp, liigub ka Saku Õlletehas oma eesmärkide täitmisel plaanipäraselt," sõnas Tennilä.

Müügi kasvatamise kohta märkis ta: "See on positiivne märk, et inimeste kindlustunne hakkab taas kasvama ning sisseoste tehakse juba julgemalt. Heade müükide taga näeme peamiselt oma põhibrände Saku Originaali ja Saku Rocki, mis on häid müüginumbreid näidanud suuresti tänu aasta alguses turule tulnud pindisele purgiformaadile ja edukatele turunduskampaaniatele."

Tennilä ütles, et eriti valmistab head meelt Rock, mis on tänaseks tõusnud Eesti suurimaks õllebrändiks omades 12,9 protsendipunkti kogu Eesti õlleturust.

"Kindlasti on heale müügile kaasa aidanud ka selle aasta suurim rahvusvahelise õllebrändi Tuborgi turule toomine. Tuborg on saanud eestlaste hulgas väga sooja vastuvõtu ja müüginumbrid on jõudsalt kasvanud," lisas ta.

 

Liitu Tööstusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Harro PuusildTööstusuudised.ee juhtTel: 519 355 24
Toomas KeltTööstusuudiste toimetajaTel: 50 72 816
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077