Balbiino: Kalev jääb Eesti brändiks

Kalev on Eestile iseloomulik bränd ka peale seda, kui Norra suurkontserni Orkla Soome tütarettevõte Felix Abba Oliver Kruudalt Kalev Chocolate Factory (KCF) ära on ostnud, ütles Äripäevale Balbiino juht Jaak Muug.

„Kalev kui bränd on ikkagi Eesti bränd,“ ütles Muug ning lisas, et loodetavasti jääb see selleks ka peale müüki.

„Usun, et kui uued investorid ja omanikud on tõsised ja tahavad seda ettevõtet arendada, siis on see ettevõttele kasuks,“ rääkis Balbiino juht , tuues kohe välja ka asja teise poole: "teistpidi on natuke kurb, et Eesti kapitalil põhinevaid ettevõtteid jääb järjest vähemaks.“

Tehingu hinda Muug enda sõnul kommenteerida ei soovinud, öeldes, et lisaks Kalevi kaubamärgi väärtusele tuleks tehingu väärtuse suurusjärgu pakkumisel teada ja arvesse võtta ka ettevõtte kohustusi.

Osale arutelus

  • Kadrin Karner

Toetajad

Seotud lood

Jälgi Tööstusuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Statistika

Arvamused ja blogid

Valdkonna töökuulutused

HILTI is looking for a SALES REPRESENTATIVE

Manpower OÜ

03. november 2017

Tööstusliidrid

Teabevara