Autor: Kadri Paas • 31. jaanuar 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

PepsiCo investeerib tervislikku kiirtoitu 30 miljardit dollarit

Sunday Telegraph kirjutab, et PepsiCo tegevjuht Indra Nooyi lubab mõne aasta jooksul suurkoorporatsiooni tootevaliku põhjalikult ümber kujundada ja söögi-joogi kraami tervislikumaks muuta.

PepsiCos töötab üle maailma 200 000 inimest. Konserni tegevjuht Indra Nooyi sõnul teenisid nad mullu 43 miljardit dollarit, millest 30 miljardit dollarit laekus kõikvõimaliku kiirtoidu: karastusjookide, krõpsude ja muude erinevate krõbinate müügist.

Just viimaste kaupade sortimenti üritabki PepsiCo tervislikumaks muuta, sest Nooyi sõnul on tervisliku toidu - ka kiirtoidu osakaal - maailmas üha kiiremini kasvav turg.

"Pingutame väga, et sedasorti tooteid tervislikumaks muuta. See on esimene osa toodete täiustamisest ja ümber kujundamisest. Teine osa, ligikaudu 10 miljardit dollarit, kulub täiesti uue tootesarja "Sinu heaks!" loomisele," rääkis Nooyi Briti ajalehele.

Nooyi rõhutab, et tahab 10 miljardi dollarilisest investeeringust kasvatada kümne aasta jooksul 30miljardilise tervisliku toidubrändi äri.

"See on väga julge eesmärk, aga minu arvates võimalik ja perspektiivikas," lisas PepsiCo juht.

2008. aastal müüs PepsiCo Suurbritannias tervislikku kiirtoitu umbes 300 miljoni naelsterningi eest. Samas kui nn laiatarbe kiirtoitu müüdi saareriigis ligikaudu miljardi naela eest. 

 

 

Liitu Tööstusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Harro PuusildTööstusuudised.ee juhtTel: 519 355 24
Toomas KeltTööstusuudiste toimetajaTel: 50 72 816
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077