Autor: Katre Pilvinski • 28. detsember 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Atria: verivorstide müük kolmekordistus

Jõulude eel kolmekordistus verivorstide, praadide ja sültide müük võrreldes detsembri algusega. Talvetoodete müügist 2/3 moodustavad verivorstid.

Wõro, Vastse-Kuuste ja Maks & Moorits kaubamärke ühendava Atria Eesti

turundusdirektor Rene Kiisi sõnul kinnitab läbimüük sügisel tehtudprognoose, teatas ettevõte.

Tarbija valib hinnaklassilt soodsama toote ning talvetoodete

puhul on selleks verivorst - kilo verivorsti moodustab leibkonnaliikmesissetulekust vaid ühe protsendi, märkis Kiis.

Kui möödunud aastal müüsid verivorstid ja praed pea võrdselt, siis alates

käesoleva sügise lõpust on kasvanud verivorstide osakaal, sõnas Kiis. 

 

 

 

 

 

Liitu Tööstusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Harro PuusildTööstusuudised.ee juhtTel: 519 355 24
Toomas KeltTööstusuudiste toimetajaTel: 50 72 816
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077