Atria: verivorstide müük kolmekordistus

Jõulude eel kolmekordistus verivorstide, praadide ja sültide müük võrreldes detsembri algusega. Talvetoodete müügist 2/3 moodustavad verivorstid.

Wõro, Vastse-Kuuste ja Maks & Moorits kaubamärke ühendava Atria Eesti
turundusdirektor Rene Kiisi sõnul kinnitab läbimüük sügisel tehtud
prognoose, teatas ettevõte.

Tarbija valib hinnaklassilt soodsama toote ning talvetoodete
puhul on selleks verivorst - kilo verivorsti moodustab leibkonnaliikme
sissetulekust vaid ühe protsendi, märkis Kiis.

Kui möödunud aastal müüsid verivorstid ja praed pea võrdselt, siis alates
käesoleva sügise lõpust on kasvanud verivorstide osakaal, sõnas Kiis. 

 

 

 

 

 

Osale arutelus

  • Katre Pilvinski

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Tööstusuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Statistika

Valdkonna töökuulutused

ASTEL MODULAR otsib EKSPORDI MÜÜGIJUHTI

M-Partner HR OÜ

05. juuni 2018

SKF ESTONIA otsib MÜÜGIINSENERI

M-Partner HR OÜ

04. juuni 2018

ASTEL EST OÜ otsib TEHASEJUHTI

M-Partner HR OÜ

05. juuni 2018

Teabevara