Atria: verivorstide müük kolmekordistus

Jõulude eel kolmekordistus verivorstide, praadide ja sültide müük võrreldes detsembri algusega. Talvetoodete müügist 2/3 moodustavad verivorstid.

Wõro, Vastse-Kuuste ja Maks & Moorits kaubamärke ühendava Atria Eesti
turundusdirektor Rene Kiisi sõnul kinnitab läbimüük sügisel tehtud
prognoose, teatas ettevõte.

Tarbija valib hinnaklassilt soodsama toote ning talvetoodete
puhul on selleks verivorst - kilo verivorsti moodustab leibkonnaliikme
sissetulekust vaid ühe protsendi, märkis Kiis.

Kui möödunud aastal müüsid verivorstid ja praed pea võrdselt, siis alates
käesoleva sügise lõpust on kasvanud verivorstide osakaal, sõnas Kiis. 

 

 

 

 

 

Osale arutelus

  • Katre Pilvinski

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Tööstusuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Statistika

Arvamused ja blogid

Valdkonna töökuulutused

MARMITON AS otsib TOOTMISJUHI

Tammiste Personalibüroo OÜ

26. august 2018

Teabevara