Autor: Anne Oja • 20. november 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Tallegg tunnetab turunduseelarve pinget

AS Talleggi turundusjuht Krista Kalbin rääkis Best Marketingile, et firma turunduseelarve jääb eelmise aastaga võrreldes samasse suurusjärku, kuid toetust vajavaid tooterühmi on tänavusest rohkem.

"Et toetust vajavaid tooterühmi ja tegevusi on uuel aastal rohkem, on eelarve sisuliselt pingelisem kui 2009. aastal. Tuleb oma tegevusi kriitiliselt hinnata ja kulutatavast kroonist rohkem välja pigistada," ütles Kalbin.

Põhimõttelisi muudatusi Talleggil plaanis pole, küll aga suunatakse fookus internetiturundusele, mis siiani Talleggi turundustegevustest vaid väikese osa moodustas.

Liitu Tööstusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Harro PuusildTööstusuudised.ee juhtTel: 519 355 24
Toomas KeltTööstusuudiste toimetajaTel: 50 72 816
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077