Rakvere LK tutvustab üha rohkem ise oma tooteid

Rakvere Lihakombinaadi turundusdirektor Liina Jaanson ütles Best Marketingi uuringus, et tootmisettevõte panustab varasemast rohkem otsestele müügipromotsioonidele.

Rakvere Lihakombinaadi 2010. aasta turunduseelarve on mõnevõrra väiksem, kui 2009. aastal, rääkis Jaanson.

Eelarve struktuurimuudatuse viis Rakvere LK läbi juba tänavu, keskendudes rohkem otsestele müügipromotsioonidele. "Sama suunda hoiame ka 2010. aastal. Ühe näitena võib nimetada suvehooaega, mis on meie jaoks üks olulisemaid perioode aastas. Viimased kaks aastat oleme suviti korraldanud üle Eesti lihagrillimise "road-showsid", kus ostukeskuste juures grillime meie grilliloomingut ning pakume tabijatele proovida Rakvere uusi tooteid," märkis Jaanson. "Kuna selline müügiedenduslik kontseptsioon on tarbijate poolt väga hästi vastu võetud, jätkame sellega ka 2010. aastal linnades üle Eesti."

2009. aastal katsetas Rakvere LK mitmeid meediamikse erinevate kampaaniatega ning tegi omad järeldused, mis toimib ja mis mitte. "Sellest lähtuvalt on järgmise aasta plaanis teha pigem vähem kampaaniaid, aga silmatorkavamaid ja kombineeritud mitmetest kanalitest," täpsustas Jaanson.

Osale arutelus

  • Anne Oja

Toetajad

Seotud lood

Jälgi Tööstusuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Statistika

Arvamused ja blogid

Valdkonna töökuulutused

HILTI is looking for a SALES REPRESENTATIVE

Manpower OÜ

03. november 2017

Tööstusliidrid

Teabevara