Rapsimine ja ülemäära suurte riskide võtmine iseäranis majanduskriisi oludes pole kindlasti tegevus, mis tippu jõudmisele teed sillutaks, on nii A. Le Coqi juhataja Tarmo Noobi kui Põltsamaa Meierei Juustutööstuse juhataja Ago Tederi jutu iva.
Tarmo Noop hindas edu alustalana kõrgelt küll ettevõtte stabiilsust, kuid pidas oluliseks ka nutikat tootearendust, mis võimaldab klienti pidevalt üllatada ning oma toodete juurde kinnistada.
„Praegu on meie jookide müük küll veidi väiksem, kui 2007. aastal, kuid käive tunamulluse, ehk siis meie parima aastaga võrreldes samal tasemel,“ rääkis Noop. „Püüame olla innovaatilised nii oma pakendite kui ka toote füüsilise arendamise poolest ning tahame kliente pidevalt positiivselt üllatada.“
Joogitootjate edetabelis 16. kohale platseerunud ASi Viru Õlu juhatuse liige Ott Licht tunnustas konkurendi tugevat turundustööd, märkides, et A. Le Coq on osanud agressiivse turunduspoliitikaga sisendada tarbijale oma toodete olemasolu.
„A. Le Coq on teinud õigel ajal edukaid turuhõivamise otsuseid,“ möönis Licht. „Lisasünergiat tekitavad naaberriikides paiknevad tootmisüksused, mida saab kasutada erinevate toodete lansseerimisel.“
Ago Teder märkis, et Põltsamaa Meierei Juustutööstuse arendamisel on jälgitud põhimõtet olla kahe jalaga maa peal ja anda endale aru, et ollakse tegelikult ainult tavaline väikese Eesti väike ettevõte.
"Oleme tähtsustanud ettevõtte arengut, töötajate heaolu ning töökohtade juurdeloomist," kinnitas ta. "Nüüd näeme, et meie arengut jälgitakse kõrvalt ning ka märgitakse ära."