7. august 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Tallegg kasvatas kanalihatoodete müüki ligi 30%

Tallegg lõi juulis broileriliha müügirekordi – kokku müüdi Eesti turul broileriliha tooteid 1281 tonni, mis on 28% rohkem kui möödunud aastal samal ajal.

Kodumaise linnuliha tarbimine eestimaalaste seas on möödunud aastaga võrreldes kasvanud 10% ületades möödunud aastal 13 tuhande tonni piiri.

„Talleggi müügiedu ja selle järjepideva kasvu taga on kanaliha soodne hind ning liha ja lihatoodete kõrge kvaliteet. Olulist rolli mängib ka eestimaalaste järjest kasvav terviseteadlikkus,“ rääkis pressiteates ASi Tallegg juhatuse esimees Teet Soorm.

"Talleggi turuosa värske broileriliha segmendis on ligikaudu 75%,“ sõnas ASi Tallegg äridirektor Margus Venelaine.

Tema sõnul on suvine müügiperiood alati väga aktiivne olnud. „Talleggi uudistooted võetakse alati hästi vastu – kolmandat aastat järjest võitis Tallegg Eesti Toiduliidu konkursil Parima Lihatoote tiitli,“ rääkis Margus Venelaine.

Liitu Tööstusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Harro PuusildTööstusuudised.ee juhtTel: 519 355 24
Toomas KeltTööstusuudiste toimetajaTel: 50 72 816
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077