"Tööjõu saadavus on praegu palju parem kui mõni aeg tagasi ning maailmas on toorainehinnad langenud, kuna nõudlus on vähenenud," ütles Roosaar.
Ta lisas, et majanduslangusel on kaks otsa ning eks see paneb ka müügi suurema surve alla. Samamoodi küsivad ka kliendid hinda alla ning lõpuks saab ka tarbija soodsama hinna.
"Müügi poole pealt on aeg keerulisem - sõltub, mis valdkonnas tegutseda. Kui nõudlus väga palju kukkunud pole, siis on mõnevõrra lihtsam," märkis ta.
"Kasumi kasvatamine on siiski raske. Pikas perspektiivis on see aga hea, loomulik, et ressursse kasutatakse hoopis mõistlikumalt ja hoopis paremini," sõnas Roosaar.
"Selline ebaefektiivsus, mida sai headel aegadel lubada, on paratamatult ära kadunud. Neile ettevõtetele, kes ellu jäävad, on see väga hea kogemus ning nad elavad veel pärast kriisi pikalt," ütles ta.