„Kui ma võrdlen ajavahemikku maist veebruarini eelmise perioodi sama ajaga, siis oleme umbes kümne protsendiga plussis,“ kommenteeris Licht õlle müüki. Viru Õlu majandusaasta kestab 1. maist 30. aprillini.
Lichti sõnul on edukale müügile mingi tõuke andnud eelmise aasta veebruaris Pulsi kaubamärgi ülevõtmine. „Kõige olulisem on aga see, et tarbija on muutunud hinnatundlikumaks - ta vaatab hinna ja kvaliteedi suhet,“ põhjendas Licht. „Meie toodangul on kvaliteet paigas ja ilmselt paljud õllesõbrad on meid taasleidnud.“
Lichti kinnitusel on nad ka praeguseid majandustingimusi silmas pidades positiivselt meelestatud. „Oleme paremini valmis kui kunagi varem,“ ütles Licht. „Ja muidugi ootame sooja suve, sest parim müügimees on õlletootjatele ikkagi päike. Kuna kaks eelmist suve on ilma poolest olnud masendavad, siis kolmandat sellist suve jutti on raske oodata.“
Viru Õlu kuulub Taani kontserni Harboes.