Lennufirmad kasutavad kütuse säästmiseks imenippe

LHV analüütik Erko Rebane kirjeldab
investeerimsportaalis imelisi nippe, millega lennufirmad taevasse tõusnud
kütusehinna juures ots-otsaga kokku püüavad tulla.

Näiteks on mõned firmad vähendanud masina kaalu, visates kabiinist välja kõik ajakirjad. Samuti on hakatud lennuki paakidesse jätma väiksemat nõutud kogust ületavat varu.

Õhus olles lennatakse aeglasematel kiirustel ning korrapäraselt teostatakse kerekontrolli võimalike mõlkide avastamiseks, sest kokkuvõttes needki suurendavad õhutakistust ja seeläbi tõstavad kütusekulu.

Ehkki poliitiliselt üsna ebakorrektne tegu, spekuleerivad osad, et tulevikus hakkavad reisijad maksma oma piletihinda kinni vastavalt kaalule, sest täiskasvanu ja väikese lapse vedamisel on suur vahe.

Alates eelmisest nädalast küsib American Airlines klientide pagasi registreerimise eest 15 dollarit. Tekkida võivad uued teenuseklassid, kus preemiat küsitakse akende-äärsete ja lennuki eesotsa asuvate kohtade eest.

Lisaks piletihindadele, teenivad lennufirmad tulu ka kaubavedudest, lennuboonuspunkte müües ning kliente pagasitasude ja trahvidega nöörides, mis kõik kokku aitavad kütusehindade nõelamist pehmendada. Mõned vähendavad kütusearveid hindade tõusu vastu futuuridega hedgides.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Tööstusuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Statistika

Arvamused ja blogid

Valdkonna töökuulutused

NPM Silmet otsib TEHNIKAVALDKONNA HOOLDUSJUHTI

NPM Silmet AS

02. september 2017

Ferrometal otsib B2B KLIENDIHALDURIT

M-Partner HR OÜ

24. august 2017

Coma Investing otsib EKSPORDIMÜÜGIJUHTI

M-Partner HR OÜ

31. august 2017

Käsi­raamatud