Autor: Agnes Ojala • 5. juuli 2007
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Saku tegi Soomes Kullaga läbimurde

Saku Õlletehas on lõpuks välja töötanud toote, mis sobib ka soomlastele. Märtsis turule tulnud Saku Kuld on saanud üllatavalt hea vastuvõtu.

Paar kuud pärast turuletulemist on läbi müüdud juba suur osa kogu aastaks plaanitud kogustest, kirjutas Soome majandusportaal kauppalehti.fi.

"Hindasime varem, et kogu Saku Kulla aastane müük võiks olla ligi 300 000 liitrit, kuid praeguseks oleme juba jõudmas 200 000 liitri piirile. Usun, et müük ületab juba sel aastal 500 000 liitrit," ütles Saku Õlletehase juht Irek Smaga.

1998. aastast Soome turul tegutsenud Saku Õlletehase müük ei ole varem nii häid tulemusi näidanud. 2004. aastast aga hakkas ettevõte tegema koostööd Sinebrychoffiga ja sellega on Saku Soomes turuosa kasvatanud.

Smaga sõnul ongi Saku Kulla müügiedu taga suurel määral just juba valmis jaotusvõrku pääsemine. Saku loodab, et turupositsiooni saab järgmisest aastast veelgi suurendada, sest siis pääsevad Saku tooted müügile Alko kauplusteketti. Järk-järgult alustatakse ka müüki restoranides-baarides.

Saku Kullast tehti Soome turu jaoks spetsiaalne eriversioon. Kui Eestis müüdava õlle alkoholisisaldus on 5,2%, siis soomlastele müüakse 4,5% õlut.

Liitu Tööstusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Harro PuusildTööstusuudised.ee juhtTel: 519 355 24
Toomas KeltTööstusuudiste toimetajaTel: 50 72 816
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077