Suurtootja loobub rämpstoidu reklaamimisest lastele

Kellogg Company teatas eile, et loobub alla
12aastastele reklaamimast tooteid, mis ei sobi kokku tervisliku toitumisega
kalorihulgalt, suhkru, rasva või soola sisalduselt.

Ettevõte teatas ka, et loobub muuhulgas tootebrändidega seonduvate mänguasjade levitamisest, kui tooted tervislikult soovitavaile normidele ei vasta, vahendas AP.

Muutused jõustuvad pooleteise aasta jooksul ning puudutavad poolt lastele reklaamitavast tootevalikust, nende seas Froot Loops, Apple Jacksi krõpsud ja Pop-Tarts.

Rice Krispies with Real Strawberries mahub normidesse, tavaline Rice Krispies liigse soolasisalduse pärast aga mitte.

Kelloggi presidendi David Mackay sõnul muudetakse toodete koostist soovitustele vastavaks või siis ei reklaamita neid enam lastele.

Eelmise aasta algul andsid kaks huvigruppi Kelloggi ja Viacomi lastele suunatud reklaami pärast kohtusse. Nüüd on organisatsioonid teatanud Kelloggi vastasest hagist loobumisest.

Campaign for a Commercial-Free Childhoodi esindaja Susan Linni sõnul on Kelloggi otsus tähelepanuväärne: "Senini on tootjad ses küsimuses tagajalgadele tõusnud.” Tervishoiuametnikud on pidevalt hoiatanud lastele suunatud toidureklaami seostest ülekaalulisuse ja muude terviseprobleemidega.

Mõned riigid on toitumislikult küsitavate toodete reklaamimise lastele keelanud. Tootjad on tegelemas eneseregulatsiooniga. Eelmise aasta novembris teatasid kümme suurt toidu- ja karastusjoogifirmat, nende seas McDonalds, et vähemalt pooled nende alla 12aastastele lastele suunatud reklaamidest propageerivad tervislikumat toitu või aktiivset elustiili. Samuti kohustusid ettevõtted mitte tegema reklaami algkoolides. Kelloggi sarnaseid reklaamipiiranguid on siiski kehtestanud vähesed, näiteks Walt Disney ja Kraft Foods - mõlemad samuti toidu tervislikkuse osas.

Osale arutelus

  • Tiit Elner

Toetajad

Jälgi Tööstusuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Statistika

Arvamused ja blogid

Valdkonna töökuulutused

HILTI is looking for a SALES REPRESENTATIVE

Manpower OÜ

03. november 2017

Tööstusliidrid

Teabevara