Maks Moorits plaanib suvel usinasti vorsti müüa

Atria kontserni kuuluv Valga Lihatööstus
prognoosib käesoleva aasta Maks Moorits grilltoodete suviseks müügikasvuks
kolmandiku, kõige kiiremini kasvab toorvorstide tooterühm, teatas
firma.

Atria Baltic müügi- ja turundusdirektor Riina Aamisepa sõnul võib toorvorstide segmendi kasv ulatuda ligi pooleni. ”Toorvorstide populaarsus hakkas tõusma juba möödunud aastal, esimesed müüginumbrid näitavad, et käesoleval suvel kasvavad need tooted samas tempos,” lausus Aamisepp.

”Teine jätkuvalt kasvav grilltoodete grupp on grill-lihad ja šašlõkid, mille tarbimise kasvuks ootame sel aastal 40%,” sõnas Aamisepp.

”Müügitõus toimub üldise tarbimiskasvu ning mugavuse eelistamise arvelt – Eesti tarbija hindab uudsust, naturaalsust ja valmistamise lihtsust, mis Maks Moorits grillvorste ja grill-lihasid iseloomustab,” märkis Aamisepp.

Grilltooted moodustavad ligi pool Maks Moorits lihatööstuse suvehooaja valmistoodete käibest.

Osale arutelus

  • Mariliis Pinn

Toetajad

Jälgi Tööstusuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Statistika

Arvamused ja blogid

Valdkonna töökuulutused

HILTI is looking for a SALES REPRESENTATIVE

Manpower OÜ

03. november 2017

Tööstusliidrid

Teabevara