Autor: Mariliis Pinn • 12. aprill 2007
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Saku: värskendav kogemus

"Värskendav kogemus," see on uus Saku tunnuslause, mis alates tänasest vahetab välja õlletehase vana slogani "Midagi enamat kui lihtsalt õlu."

Saku õlletehase juhi Ireneusz Smaga sõnul keskenduvad nad endiselt kvaliteedile. "Samas oleme me ekstreemselt innovaatilised, ka igapäevaelus, sel aastal me oleme välja tulnud juba seitsme uue tootega," lisas Smaga.

Turundusdirektori Karin Sepa sõnul oligi see innovaatilisus üks põhjusi, mis vana traditsiooniline logo enam ei olnud sobilik. "Uus logo on olemuslikult nooremuslikum innovaatilisem, see on mõnus kaasaegne arendus Saku vanast logost," lisas ta.

Samaga sõnul töötati koos logoga välja ka uus strateegia, mille üks eesmärke on laieneda ka siidri, long dringi, vee jne muude jookide turul.

Liitu Tööstusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Harro PuusildTööstusuudised.ee juhtTel: 519 355 24
Toomas KeltTööstusuudiste toimetajaTel: 50 72 816
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077