Autor: Agnes Ojala • 11. aprill 2007
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Saku uus logo läheb maksma kuus miljonit

Saku õlletehas vahetab viie kuu jooksul välja kogu oma korporatiividentiteeti ja toob turule uue Originaali.

Välja vahetatakse kogu korporatiividentiteet alates visiitkaardist kuni pubide õllekraanide kujunduseni. Õlletehase kommunikatsioonijuht Livia Kulmi sõnul on mõtted selles suunas liikunud juba paar aastat, kuid aktiivne töö algas eelmisel suvel, kirjutas Eesti Päevaleht Online.

Koos uue logoga toob Saku sellel nädalal turule ka uue Originaali 0,33-liitrises pudelis. Kokku läheb identiteedivahetus Sakule maksma üle 6 miljoni krooni, millest kolm miljonit moodustab uudse Originaali turule toomiseks mõeldud investeeringud.

Uue Saku kujunduse tegi Eesti reklaamiagentuur Division. Vana logo on Saku kasutanud 14 aastat.

Liitu Tööstusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Tööstusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Harro PuusildTööstusuudised.ee juhtTel: 519 355 24
Toomas KeltTööstusuudiste toimetajaTel: 50 72 816
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077