Wõro uus pakendikujundus läks maksma miljon krooni

Eesti suuruselt teine lihatoodete
valmistaja Wõro investeeris pakendiuuendustesse ligi miljon krooni ning töötas
välja uue kujunduse, mis aitab Wõrol kireval turul senisest paremini
eristuda.

Wõro turundusjuht Rene Kiis usub, et Wõro uue kujundusega pakendid annavad kireval lihatoodete turul konkurentsieelise ning pakuvad selgust nii Wõro toodete lõpptarbijatele kui ka klientidele. „Lähtusime sellest, et Wõro mahedamaitselised ja lepasuitsused tooted eristuksid poelettidel selge, lihtsa ja omanäolise kujundusega ning oleksid juba kaugelt äratuntavad,” lisas Kiis.

„Usume, et uus, arusaadavam ning pilkupüüdvam kujundus aitab meil eristuda ja me suudame üllatada meeldivalt vanu ja võita uusi kliente," sõnas Kiis.

Uue kujunduse loomine oli pikk protsess ning pakendite väljavahetamine toimub järk-järgult. Uus kujundus loodi koostöös reklaamiagentuuriga Zavod ning see on Eesti suuremate kaubanduskettide ostujuhtide poolt saanud posiitvse tagaside.

Wõro tootevalikusse kuulub ligi sada eri nimetust lihatooteid. Ettevõte annab tööd 200 inimesele, olles Ahja valla suurim tööandja. Wõro turuosa on 13 protsenti.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Tööstusuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Statistika

Valdkonna töökuulutused

Coma Investing otsib EKSPORDIMÜÜGIJUHTI

M-Partner HR OÜ

31. august 2017

NPM Silmet otsib TOOTMISJUHTI

NPM Silmet AS

02. september 2017

NPM Silmet otsib TEHNIKAVALDKONNA HOOLDUSJUHTI

NPM Silmet AS

02. september 2017

Käsi­raamatud