Autor: Mariliis Pinn • 1. veebruar 2007
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Renault Nissan allianss müüs 2006. aastal 6 miljonit sõidukit

Renault Nissan allianss säilitas 2006. aastal müüdud sõidukite arvult neljanda autotootja positsiooni maailmas. Kokku müüdi 2006. aastal 5 911 171 sõidukit ning saavutati ülemaailmselt 9-protsendiline turuosa, teatas allianss.

Renault ja Nissan müüsid vastavalt 2 433 372 ja 3 477 799 sõidukit. Allianssi peamised kasvupiirkonnad olid Venemaa (+96,9%), Colombia (3,6%), Hiina (22,5%) ning Lähis-Ida ja Aafrika (+15,2%). Renault müügitulemused kasvasid väljaspool Euroopat.

Teistel globaalsetel turgudel tasakaalustas jätkuv kasv Hiinas ning Lähis-Ida turgudel Tai ja Taiwani nõrku müügitulemusi.

Alates 2006. aastast on ühiselt väljatöötatud 2-liitrine otsesissepritsega diiselmootor M1D kõikide Renault ja Nissani mudelite mootorivalikus. Renault võttis liidu raames väljatöötatud 2-liitrise bensiinimootori (M1G) esimest korda kasutusse Clio mudelivalikus 2006. aasta teises pooles.

Renault Nissan allianss, mis sõlmiti 27. märtsil 1999. aastal, on kahe ülemaailmse firma unikaalne partnerlus. Liit moodustati tulemuste parandamiseks ühise järjekindla strateegia, ühiste eesmärkide, tulemustest kannustatud sünergia ning parimate kogemuste jagamise abil. Mõlemad firmad tunnustavad ning tugevdavad jätkuvalt oma identiteeti ja kaubamärke.

Liitu Tööstusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Harro PuusildTööstusuudised.ee juhtTel: 519 355 24
Toomas KeltTööstusuudiste toimetajaTel: 50 72 816
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077