Autorid: Annika Matson, Annika Matson Kald • 8. november 2006
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Saku tahab koostöös soomlastega kasumit kasvatada

Saku Õlletehas ja Sinebrychoff allkirjastasid eile koostöölepingu, mille kohaselt alustab Saku Õlletehas uuest aastast Sinebrychoffi toodete edasimüümist Eestis, teatas ettevõte.

Sinebrychoffi toodete turustamine suurendab Saku Õlletehase 2007. aasta planeeritavat kasumit hinnanguliselt lisaks 10%.

Koostöölepingu kohaselt on Sakul õigus müüa Eestis kõiki Sinebrychoffi tooteid, mille tuntuimad kaubamärgid on Gin Long Drink, siider Golden Cap, energiajook Battery ning õlled Koff ja Karhu. Sinebrychoffi Gin Long Drinki turuosa Eestis on 12%, Golden Cap omab 6% kohalikust siidriturust, Battery turuosa energiajookide segmendis on 8% ning õlled Koff ja Karhu omavad kokku 0,5% Eesti õlleturust.

"Saku Õlletehase jaoks on koostöölepe Soome joogitootja Sinebrychoffiga väga oluline. Nende toodete edasimüümisega tugevdab Saku veelgi oma positsioone nii turistidele kui kodumaistele tarbijatele suunatud toote- ja pakendisegmentides.

Sinebrychoffi long drinkide lisandumine Saku tooteportfelli annab meile väga hea võimaluse suurendada enda turuosa long drinkide segmendis. Tugeva ja eristuva energiajoogibrändi Battery abil siseneb Saku agressiivselt ka nn funktsionaalsete jookide turule," kommenteeris Saku Õlletehase juhatuse esimees Ireneusz Smaga.

"Saku Õlletehas on Eesti juhtiv õlletööstus ja seetõttu meile väga atraktiivne partner, seda enam, et kattuvaid tooteid on meil Eesti joogiturul vähe. Oleme kindlad, et lbi Saku laialdase distributsioonivõrgu ja oskusliku müügitöö on meil võimalik oma toodete positsioone Eestis senisest veelgi tugevdada, seda nii jaekaubanduses kui ka restoranides ja pubides. Et Sinebrychoff ja BBH Baltics teevad koostööd ka teistes Balti riikides ja Sinebrychoff on Saku Originaali edasimüüja Soomes, on kõnealuse koostöölepingu näol tegemist loomuliku arenguga meie suhetes, kommenteeris Sinebrychoffi tegevdirektor Mikael Aro kommentaar.

Kuni 2006. aasta lõpuni tegeleb Sinebrychoffi toodete edasimüümisega Eestis hulgimüügifirma Vin Sprit.

Saku Õlletehase strateegia on liidripositsiooni hoidmine ja kasumlik kasv õllede kategoorias ning agressiivne ja kasumlik kasv teiste jookide kategoorias (siidrid, long drinkid, vesi, funktsionaalsed joogid).

Liitu Tööstusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Tööstusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Harro PuusildTööstusuudised.ee juhtTel: 519 355 24
Toomas KeltTööstusuudiste toimetajaTel: 50 72 816
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077