(Sisuturundus) CM: SSAB ühendas Optim, Weldox ja Domex terased kaubamärgi Strenx alla

SSAB tõi turule uue kaubamärgi Strenx maailma suurimasse kõrgtugevate struktuurteraste valikusse tugevusvahemikus 600–1300 mPa.

Strenxi kõrgtugev teras ühendab kolme tuntud tootemargi omadused: Optim, Weldox ja Domex SSAB-lt ja Ruukkilt, mis kõik on nüüd osa uuest SSAB tootevalikust nimega Strenx. SSAB tegevjuhi Martin Linqvist sõnul on eesmärk tõsta klientide konkurentsivõimet parimatest terastest valmistatud kvaliteettoodete tarnijana. ”Olen kindel, et Strenx teras koos SSAB uuenduslikkuse, disaini ja tootmise toega on suurepärane kombinatsioon uute ja täiustatud toodete valmistamiseks,” ütles Lindqvist.

Strenx terased aitavad võita väljakutseid
Strenx teras pakub uusi võimalusi valmistada tugevamaid ja kergemaid tooteid tõste-, transpordi-, merendus- ja avamere-, põllumajandus-, rongi-, kergraudtee-, rasketehnikarakendustes ja muudes nõudlikes valdkondades.

Laiendatud garantii probleemivabaks tootmiseks
Strenx terast pakutakse uue garantiikomplektiga, mis tagab probleemivaba tootmise. Garantiid peegeldavad materjali erakordset ühtlust ja täpsust. Strenx teras tagab täpsed paksus-, tasapinnalisus-- ja paindeomaduste tolerantsid.
Kui praegu kasutate oma toodetes Optimit, Weldoxit või Domexit, siis saate olla kindel, et Strenx teras täidab või ületab teie nõudmisi. Strenx terase kasutuselevõtt ei nõua töötlemisprotseduurides mingeid muudatusi.

Üksikasjalikku teavet Strenx terase omaduste ja garantiide kohta saab SSAB kontaktaadressidelt strenx.com ja ssab.com.

Täiustatud jõudlus
Srenx terase ühtlus, kõrgtugevus ja head töötlusomadused võimaldavad valmistada uusi tõhusamaid tooteid. Veokiomanikud saavad vähendada kütusekulu ja CO2 emissioone. Tõsteseadmete omanikel on võimalik tööd täiustada, ulatudes kõrgemale ja kaugemale. Strenx panustab ohutusse töökeskkonda alates avamererakendustest kuni põllumajanduseni.

Need on vaid mõned näited Strenx terase võimalustest, mis aitab paljusid nõudlikke rakendusi tugevamaks, kergemaks, ohutumaks ja konkurentsivõimelisemaks muuta.

Tugi disainimisest kuni töötlemiseni
Strenx terase kliendina saab kasutada ülemaailmset teenuste- ja tugiressursside võrku. Näiteks sisaldab uus Strenx’i bränd endas ka „My Inner Strenx“ lõppkasutaja programmi. Selles programmis osalevad ettevõtted on pühendunud kontseptsioonile „Think thinner – get stronger“. Neil ettevõtetel on tahe, ressursid ja teadmised kasutada oma toodetes Strenx kõrgtugevate teraste omadusi  parimal ja efektiivseimal viisil. SSAB on programmis osalevad ettevõtted auditeerinud ja heaks kiitnud. Neil ettevõtetel on õigus kasutada oma sertifitseeritud lõpptootel SSAB brändi „My Inner Strenx“  logo mis on tõestuseks kõrgest kvaliteedist. SSAB pakub programmis osalevatele ettevõtetele tuge nii tehnilises vallas kui ka turunduses.

Kindlasti tasub lähemalt uurida, kuidas SSAB saab toodete arendamises, innovatsioonis ja uute rakenduste kujundamises, materjali valimises, elutsüklikulude arvutamises, logistikalahendustes, töötlemissoovitustes ja paljus muus aidata. Selleks saab ühendust võtta SSAB kontaktisikuga, et lasta põhjalikult esitleda lisandväärtusega ressursse. Teave teenuse ja toe kohta on saadaval ka veebisaidil strenx.com.

Tellige otse tehasest
Alates turuletoomisest 20. aprillil 2015 saab erineval kujul (terasplaadid, teraslehed, rullid, torud ja profiilid) Strenx terast tellida otse tehastest.

Olemasolevaid tellimusi ja laos olevaid materjale käsitletakse nende praeguste kaubamärginimede all. Värskeima teabe saamiseks Strenx teraste tarnimise kohta tehastest ja kohalikust laost võtke ühendust SSAB kontaktisikuga. Uusim teave terasetehnoloogia kohta on veebisaidil strenx.com.

Kontaktid:
Anti Metsamaa
Müügijuht, Baltikum
telefon 51 79 026
E-mail:anti.metsamaa@ssab.com

Männiku tee 140, Saku vald
Harjumaa
EE-75501, Tallinn
Estonia

Content Marketing (CM) ehk sisuturundus on moodne trend kogu maailmas, mille läbi ettevõtted tutvustavad oma parimaid kogemusi, tooteid ja teenuseid. CM artikkel lähtub alati artikli eest tasunud kliendi huvidest ning seal sisalduva info tõesuse eest vastutab klient.

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Tööstusuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Statistika

Valdkonna töökuulutused

Teabevara