(Sisuturundus) CM: SSAB innovatiivne värvkattega teras

SSAB ja Ruukki ühinemise järel on tootearenduses suurimaks uudiseks uus värvkattega kaetud terastoodete portfell ehitussektorile nimega GreenCoat.

Kui enamiku roheliste lahenduste puhul peab ohverdama funktsionaalsuselt või materjali omadustelt, siis GreenCoat käitub sellele vastupidiselt. GreenCoat pakub pinnaviimistlust ning funktsionaalsust kõigis ilmastikuoludes ja kõike  keskkonnasäästlikult.

GreenCoat on nüüdsest üldine bränd kõikide SSAB värvkattega teraste puhul. Hästi tuntud tooted nagu Pural, Purex ja Hiarc jäävad samuti tootevalikusse. SSAB toob veel sellel aastal turule uusi tooteid sama brändinime all.

Mis on GreenCoat?
GreenCoat on SSAB tootevalik ehitus ja ehitukomponentide segmendile kasutades  innovatiivseid ja keskonnasõbralike materjale. GreenCoat’i teeb eriliseks värvitud pinnakate, mis on osaliselt arendatud taimsete õlide baasil, mitte traditsiooniliste fossiilsete õlidega. See vähendab oluliselt ökoloogilist jalajälge ning samas suurendab korrosioonikindlust, vastupanu UV kiirgusele ning kriimustustele.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

GreenCoat on ideaalne kasutamiseks katuseprofiilides, vihmavee süsteemides, fassaadides ning samuti profileerimistööstuses. Materjalil on eeliseid võrreldes traditsiooniliste materjalidega.  GreenCoat PLX on materjal, millega saab töötada temperatuuridel kuni  -10 °C, võimaldades tööstusettevõtetel ja katusepaigaldajatel töötada aastaringselt.

Iga värv on mõeldav
GreenCoat tooted  on saadaval rohkem kui 400 erinevas toonis – tavalistest toonidest kuni eksklusiivsete värvideni. Kui nende värvide hulgas ei ole sobivat, siis on saadaval ka spetsiaalsed GreenCoat toonid. GreenCoat värvid on kroomivabad ja toodetud taimsetest õlidest, mis vähendab lahustite kasutamise vajadust. Lisaks keskonnasäästlikkusele võimaldavad need omadused ka ohutumat materjali käitlemist, mis teeb GreenCoati heaks valikuks nii sise- kui välistingimustes kasutamisel.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

40 aastat testimisi ja analüüsi
Kõikidel GreenCoat toodetel on pikaajaline korrosiooni ja värvkatte garantii. See kindlustab kaitse valgerooste, rooste, pleekimise ja muude defektide korral pinnakattel.  GreenCoat garantiid põhinevad 40 aastasel kogemusel SSAB erinevates testimis piirkondades. Testimispiirkondades asukohaga Rootsi läänerannikul ja Floridas on aastaringselt üle 10 000 paneeli erinevaid värvkattega katsedetaile ümbritsetuna karmidest tingimustest nagu merevesi, lumi, jää, vihm, UV kiirgus, kõrge niiskustase, tuul ja tormid. Tänasel päeval toimuvad GreenCoat’i katsetused edasi veel Arizonas, Indias, Hiinas, Austraalias ja Prantsusmaal.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Üheskoos edasi
SSAB pakub igakülgset tehnilist tuge projekteerimise etapis, vormimisel, liitmike väljatöötamisel ja tootmisefektiivsuse tõstmiseks. On võimalused ühiseks tootearenduseks ning SSAB tehased ja globaalne ladude võrgustik pakub kiiret ja õigeaegset tarnet kogu tootevalikule.

Kontaktid:
Anti Metsamaa
Müügijuht, Baltikum
telefon 51 79 026
E-mail:anti.metsamaa@ssab.com

greencoat@ssab.com
Männiku tee 140, Saku vald
Harjumaa
EE-75501, Tallinn
Estonia


Content Marketing (CM) ehk sisuturundus on moodne trend kogu maailmas, mille läbi ettevõtted tutvustavad oma parimaid kogemusi, tooteid ja teenuseid. CM artikkel lähtub alati artikli eest tasunud kliendi huvidest ning seal sisalduva info tõesuse eest vastutab klient.

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Tööstusuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Statistika

Valdkonna töökuulutused

Teabevara