(Sisuturundus) CM: Väikefirma toodab maailmatasemel seadmeid

HPPTrading on tootnud soodsa hinnaga maailmatasemel metallitöötlemismasinaid, et hõlbustada metallifirmade tööd. Tänaseks on valmis saadud Eesti esimene laserlõikepink.

HPPTrading omab internetikauplust, mis tegeleb põhitööna metallitöötlemismasinate ja nende tarvikute jae- ja hulgimüügiga. Aga mitte lihtsalt müügi, remondi ja hoolduse, vaid ka arenduse ja ehitamisega. Lisaks pakutakse raua, alumiiniumi ja roostevaba terase keevitus- ja metallilõikustöid.

„Alustasime tegevust keevitusaparaatide ja CNC-plasmalõikepinkide impordiga, kuid kuna neid igapäevaselt ei ostetud, hakkasime ehitama turu keskmisest soodsama hinnaga kvaliteetset teenust pakkuvaid metallitööpinke,“ meenutas ettevõtte asutaja Rait Juhanson. Ta lisas, et vajadus käepärase ja hea hinnaga metalltööpingi järele tuli tal eelmises töökohas, kus tundus mõttetu käsitsi tuhandeid detaile metallist välja lõigata.

Juhansoni sõnul tahtis ta luua midagi praktilisemat ja töötajate jaoks mugavamat. Pärast pikki uurimistöid ja analüüse oli selge, millised lahendused metallitööpingi juures on vajalikud ja õiged ning mis ei ole nii efektiivsed. Esimesest prototüübist arendatud HPP metallilõikuspink on tänaseks täiustatult müügil ning veelgi enam – alates eelmisest aastast hakati valmistama esimesena Eestis ka laserlõikepinke.

„Laserite puhul on esmatähtis täpsus ehk kasutada tuleb kõige paremat laserseadet. Väheoluline pole muidugi ka hind,“ rääkis Juhanson, tuues näite, et 500w fiiberlaseriga ja 3x1,5 meetrise lõikealaga  HPP pingi hind on 120 000 eurot, mis on kordades odavam mõne tuntud kaubamärgi hinnaskaalast. Samas töö kvaliteet ning garantii on samad. Lisaks on kogu tootetugi eestikeelne, hooldus- ja remondimeeskond ning varuosade ladu kohapeal Eestis ning väiksemagi tõrke puhul saab HPPTradingu spetsialist arvutist tuvastada, millega on tegu.
„Samuti on meie eeliseks, et toodame pinke paindlikult, vastavalt kliendi vajadustele – me ei ole töötanud välja mingeid standardmõõtmeid, vaid modifitseerime kõigile Euroopa Liidu nõuetele vastavad tööpingid just tellija soovide järgi,“ ütleb Juhanson. Tarneaeg on maksimaalselt kuni kolm kuud.

Kõik toodetud metallitööpingid on niiöelda omal nahal järele proovitud, sest esimesena katsetab uutel seadmetel tööd HPPTrading ise. Ehk nagu ettevõtte juht ütleb: on vaja valmistada CNC-pinki, et valmistada paremaid CNC-pinke ja saada rohkem tööd.

Täna on HPPTradingu kliendid keskmise suurusega ja väikesed ehitusfirmad ning Eesti metallitööettevõtted, mis tegelevad näiteks järelhaagiste, mööbli ja metallmahutite tootmisega, rasketehnikaremondi või metallilõikusteenuste pakkumisega. „Suurettevõtete jaoks on sageli saanud meie toodete puhul tagasilöögiks just liiga soodne hind, sest nende meelest ei saa odava hinnaga seade olla hea ja töökindel,“ muigas Juhanson ja selgitas näitena, kuidas nad on püüdnud vähendada pinkide puhul mõttetut metalliballasti ja teha kõik lihtsad ja kerged osad alumiiniumist, et saavutada pisemate mootoritega suuremad kiirused ja võimsused.

„Olles innovaatiliste ideedega väikeettevõtja, kuid kahjuks jääb meil kõigi plaanide elluviimisel puudu finantsidest. Pangaintressid on liiga jõhkrad ning ehk me peame pigem vaatama Euroopa Liidu fondide poole,“ ütles Juhanson. Ta märkis, et abi võiks olla ka ühesuguse maailmavaatega investoritest, tänu kellele ei muutuks ehk väikeettevõtte arendused, teadmised, oskused ja kogemused lihtsalt mahavisatud ressursiks.

Rait Juhanson
HPPTrading OÜ
tel. 5089368
e-post: www.hpptrading.com

 

Content Marketing (CM) ehk sisuturundus on moodne trend kogu maailmas, mille läbi ettevõtted tutvustavad oma parimaid kogemusi, tooteid ja teenuseid. CM artikkel lähtub alati artikli eest tasunud kliendi huvidest ning seal sisalduva info tõesuse eest vastutab klient.

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Tööstusuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Statistika

Arvamused ja blogid

Valdkonna töökuulutused

Teabevara