(Sisuturundus) CM: TransPlaza.com aitab kaubale vedajat leida

Maailma suurimaks taksofirmaks nimetatav Uber lõi autoomanikele võimaluse müüa vaba kohta oma autos. GSMvalve korraldab sama ideega revolutsiooni kaupade transpordis.

GSMvalve avas veebis keskkonna TransPlaza.com . „Viime seal kokku ettevõtted, kellel on rekkad ja rekkas vaba pinda ning ettevõtted, kellel on kaupa,“ ütles GSMvalve omanik Hans Alter. GSMvalvel on kogemus suurte andmemahtude analüüsimisel ja kasutajaliideste tegemisel. See on võimaldanud teha väga lihtsaks rekkaomanike ja kaubaomanike interaktiivse kokkuviimise, lubas Alter.

Toote turuletulek on olnud aktiivne, tänase päeva seisuga registreerib ennast toote kasutajaks iga päev 50 – 100 ettevõtet. „Tahame seda numbrit veel oluliselt suurendada. Tähtis on saavutada enne toote avamist võimalikult suur hulk firmasid kellel on kaupa ning enda jaoks tuleb toode seadistada logistikafirmadel kes kaupa veavad,“ lisas Alter

TransPlaza.com on abiks kolme tüüpi ettevõtetele. Esiteks tootmisettevõtted või hulgimüüjad, ehk ettevõtted, kellel on kaupa, mida välja saata või mis neile sisse tuleb. Nende jaoks on tehtud lihtsaks vedaja leidmine. Sisestades algus- ja sihtpunkti, millede vahel kaupa soovitakse transportida, kuvatase nimekiri vedajatest, kes sellel marsruudil sõidavad. Samuti on näha, kui palju on nende autodes vaba ruumi ja millised autod on varustatud GPS seadmega või kasutavad enda positsioneerimiseks äppi. Andmebaasis hakkab olema kümneid tuhandeid veoautosid ja veelgi rohkem teekondi kus nad sõidavad.

Teise murena lahendab TransPlaza.com küsimused kauba transpordiajast. TransPlaza.com suudab välja arvutada veose eeldatava saabumisaja ning kauba omanikul on võimalik ka onlines iga hetk vaadata, kus tema kaubaga veok parasjagu viibib.

TransPlaza.com teine sihtgrupp on veofirmad. „Veofirmal sõidab auto tihti pooltühjana ja see on nende jaoks kulu. Nende huvi on, et nad saaksid võimalikult palju kaupa autole,“ selgitas Alter. TransPlaza.com kaudu on veofirmal enda müümiseks kolm võimalust. Kui auto on varustatud GPSiga, siis saab selle integreerida TransPlazaga. Ei ole vaja soetada uut GPSi, TransPlazaga saab ühendada ükskõik millise GPS seadme või fleet management lahenduse, mida veoautol juba kasutatakse.

Teine võimalus on kasutada nutitelefoni. Läbi nutitelefoni tasuta äpi on veoauto samuti müüdav TransPlaza.com laheduses. Läbi äpi saab veoautojuht teatada süsteemi, kui palju on tema veokis vaba ruumi ja suhelda ka oma kontoriga.
Kolmas võimalus on sisestada oma veoauto andmed käsitsi TransPlazasse – milliseid kohtasid veoauto külastab. Kuid siis ei ole veoauto jälgitav. Alteri hinnangul on see kõige kehvem viis oma veoki vaba ruumi müümiseks. „Ilmselt klient ostab nendelt firmadelt, kes lubavad oma veokit jälgida,“ leidis ta. „Meie huvi on tuua rekkafirmadele uut äri. Nad leiavad TransPlaza kaudu kliente, keda nad kunagi varem ei ole saanud,“ lisas Alter. Kaubaomanike pakutavad saadetised on visuaalselt nähtavad kaardil ja logistikafirma näeb, kus tema autod liiguvad ning kui mõni pakk jääb teepeale, siis saab selle peale võtta.

Kolmanda sihtgrupina näeb Alter ekspedeerimisfirmasid. Ka nemad saavad TransPlaza.com kaudu otsida oma klientide kaubale kõige lähemat veokit ja pakkuda kiiremaid lahendusi. Lisaks leiavad nad TransPlaza.com kaudu endale uusi kliente.

Alteri kinnitusel tehakse TransPlaza.com kasutamiseks üle Euroopa ja teenus toimib ka Venemaal, seda hakatakse GSMvalve esinduste kaudu ning internetis müüma ka välisriikides. Eesti vedajate jaoks tähendab see, et nad leiavad lahenduse kaudu kaupa vedamiseks ka Saksamaa, Prantsusmaa, Hispaania jt riikide ettevõtetelt.

Kuni 1. juunini on TransPlaza.com kasutamine tasuta. Alates juulist on plaanis rakendada kasutustasu 29 eurot kuus ettevõtte kohta. „Kaubaomanikud saavad selle eest otsida vedajaid kümnete tuhandete rekkate seast ja rekka omanikud leiavad uusi kliente ja uut raha,“ lubas Alter.

 

Content Marketing (CM) ehk sisuturundus on moodne trend kogu maailmas, mille läbi ettevõtted tutvustavad oma parimaid kogemusi, tooteid ja teenuseid. CM artikkel lähtub alati artikli eest tasunud kliendi huvidest ning seal sisalduva info tõesuse eest vastutab klient.

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Toetajad

Jälgi Tööstusuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Statistika

Valdkonna töökuulutused

NPM Silmet otsib TOOTMISJUHTI

NPM Silmet AS

02. september 2017

Coma Investing otsib EKSPORDIMÜÜGIJUHTI

M-Partner HR OÜ

31. august 2017

NPM Silmet otsib TEHNIKAVALDKONNA HOOLDUSJUHTI

NPM Silmet AS

02. september 2017

Käsi­raamatud