(Sisuturundus) CM: CUTform OÜ: suurimaks väljakutseks on õigete töötajate leidmine

CUTform on saavutanud 8 mln eurose aastakäibe. CUTformi juhtkond tunnistab, et pühendunud töötajateta poleks ettevõte nii kaugele jõudnud.

CUTformi peamisteks tegevusaladeks on tellimuspõhine terasest ja värvilistest metallidest toodete valmistamine ning nendest metallidest komponentide tööstuslik töötlemine. Tehnilised võimalused metallitöötlemiseks on avarad: CUTformil on masinapark, kuhu kuuluvad sae-, frees-, trei-, puur- ja painutuspingid, samuti laserlõikuse, robot- ja käsitsikeevituse ning keermestamise seadmed.

Metallitööstusettevõte valmistab spetsiifilisi detaile erinevatele rakendustele, masinatele ja tootmisseadmetele, aga ka tuulegeneraatorite detaile, ning ekspordib neid kõikjale üle maailma, näiteks Ameerikasse, naaberriikidesse Euroopas nagu Taani ja Rootsi, kaugemalegi Hispaaniasse ja Itaaliasse. 

„Täna räägivad kõik kvaliteedist. Lepingus tellijaga on ette antud hind, tähtaeg ning kvaliteet, millele toodang peab vastama. On palju firmasid, kes suudavad valmistada häid metallikomponente, kuid meil on olemas põhjalikud inseneriteadmised ning võimekus teha seeriatootmist,“ täpsustab ettevõtte kaasasutaja ja juht Jason Clark, kes on tänaseks Eestis elanud juba ligi 10 aastat. Ta lisab, et CUTformi jaoks ei oma tähtsust, kas klient soovib tellida ühe või 5000 detaili. Ettevõte tagab kõikidele  tellimustele parima kvaliteedi ning täidab need ettenähtud kiirusega.  Iga toode läbib range kontrolli vastavalt  kvaliteedi juhtimissüsteemi standardi ISO 9001:2008 nõuetele.

Tallinna lähistel Jüris asuva firma aastakäive on kolme aastaga tõusnud 1,7 miljonilt eurolt kaheksale miljonile ning järgmise aasta käibeks prognoosib juhtkond ca 10 miljonit eurot. Erinevalt paljudest Eesti ettevõtetest on  CUTformi tegevus olnud kasumlik esimesest tegevusaastast peale.

„Tegelikult ei soovi me olla liiga väike ega liiga suur, vaid tegutseda Eesti mõistes keskmist kasumit teeniva ettevõttena, kes tahab teha asju õigesti ning saavutada omas valdkonnas parima firma maine. CUTformi juhtkond on loonud ärimudeli, mis tugineb jätkuval ja tervislikul kasvul.  Meie eesmärgiks on heal järjel ettevõtlus ning oma töötajate eest hoolitsemine.  Õpetame ja koolitame töötajaid  järjepidevalt ning loodame, et nii jagub neil motivatsiooni  siduda elu CUTformiga pikaajaliselt”.

CUTformi meeskond on rahvusvahelisem kui nii mõneski teises ettevõttes. Töökeeleks on siin küll eesti, vene ja inglise keel, kuid veel suheldakse omavahel soome, prantsuse ja saksa keeles.  Ettevõttes töötab üle 80 töötaja ning tootmine toimub vahetustega 24 tundi ööpäevas ja seitse päeva nädalas. Range kvaliteedikontroll annab CUTformile kindluse, et juhtiv positsioon masina- ja metallitööstuses säilitatakse ka tulevikus.

Selleks, et laiendada tootmisvõimsust ja täita kasvanud kliendiootusi, suurendas CUTform 2014. aastal investeeringuid tootmistehnikasse ning jätkab investeerimist uutesse CNC masinatesse, laserlõikuse ja keevitusüksustesse ka 2015. aastal. Tootmismahu kasvuga kaasneb suurenenud tööjõuvajadus.

CUTformi  ootused: töötajad peavad perfektselt teadma oma tööülesandeid  ning julgema võtta vastutust.
 „Iga ettevõtte suurimaks väljakutseks on leida enda meeskonda õiged töötajad,“ möönab Clark, lisades, et CUTform eelistab  tööle pühendunud inimesi, kellel on täielik arusaam oma tegevusest ning kes on võimelised ja tahavad võtta vastutust. Kõige olulisem on Clarki sõnul see, et firmas vastutaksid kõik ühiselt kõrge kvaliteedi eest ja et igaüks teaks seda. CUTformi töötajad peavad mõistma oma töö rolli firma tootmisprotsessis tervikuna. Töötajaid koolitatakse järjepidevalt ja nad on teadlikud, milline on mistahes kõrvalekalde mõju kogu tootmistsüklile.
Niisuguse töösse suhtumise eelduseks on enesemotivatsiooni olemasolu  ja täielik arusaam sellest, kuidas ettevõttes asjad käivad. „Ma olen töötanud erinevatel positsioonidel metallifirmades ka varem ega kujuta ette, kuidas saaksin juhtida meie ettevõtet või teenida ära töötajate lugupidamine, ilma ise täpselt mõistmata, mida tootmistöölised tsehhis iga päev teevad  või millised on meie tooted.  Need kogemused ja teadmised aitavad ühest küljest panna tootmine ladusalt tööle, teisalt aga kaitsta oma töötajaid tööõnnetuste eest, õpetades neile õigeid töövõtteid,“ räägib ettevõtte juht.

“CUTform OÜ juhtkonna arvates on meie töötajatel võrreldes teiste ettevõtetega suurem otsustusvabadus. Otsustusprotsessis ei anna ma täpseid korraldusi, mida mingi eesmärgi saavutamiseks tuleb teha, vaid ootan spetsialistide meeskonnalt head nõu ja ettepanekuid, kuidas me peaksime oma tootmist organiseerima. Loomulikult kaasneb iga õigusega vastutus. Töö peab olema tehtud hästi ning õigeaegselt.  Sellise suhtumisega, kui juht ootab nõustamist ja juhendamist ning  töötajatel on suurem otsustusõigus,  oleme kindlasti  kiiremad ja efektiivsemad,“ lisab Clark.

Tubli töö eest pakub CUTform töötajatele erinevaid motivatsioonipakette, atraktiivset töötasu, võimalusi enesetäiendamiseks ning muidki hüvesid. Töötervishoiu ja tööohutuse reegleid täites, samuti kindlatest keskkonnakaitse nõuetest kinni pidades näitab ettevõte, et lisaks headele majandustulemustele hoolib ettevõte ka oma inimestest ja keskkonnast.

CUTformi personalijuht Piret Merimaa räägib: „Ootame tööle inimesi, kellel on selge visioon, kuhu nad elus jõuda soovivad. Värbamisel võtame lisaks tehnilistele oskustele kindlasti arvesse kandidaadi ellusuhtumist ja isikuomadusi. Töö ei tohiks olla midagi sellist, mida kaheksa tundi päevas ja viis päeva nädalas peamiselt raha saamise eesmärgil tehakse. Meie pakume individuaalseks arenguks sobivat  keskkonda. Kuna CUTform on kiire kasvu faasis, siis luuakse juurde töökohti ning seega on CUTformis töötades olemas kõik võimalused ettevõtte sees areneda ning karjääri teha.“

Merimaa sõnul on väärtuslikud kandidaadid need, kelle isiklikud ambitsioonid ühtivad CUTformi arenguplaanidega. „Meie töötajatel on personaalsed arengukavad ning me jälgime ja hindame järjepidevalt töötaja arengut. Kui töötaja teab täpselt, mida temalt oodatakse, väheneb välise kontrolli vajadus ning oma tööd tehakse rõõmuga ning pühendunult. Pakutav turu keskmisest kõrgem palk üksnes toetab individuaalset arengut.“

Kandideeri meile tööle!

Tarneahelajuht

Treipingi seadistaja

www.cutform.ee

Content Marketing (CM) ehk sisuturundus on moodne trend kogu maailmas, mille läbi ettevõtted tutvustavad oma parimaid kogemusi, tooteid ja teenuseid. CM artikkel lähtub alati artikli eest tasunud kliendi huvidest ning seal sisalduva info tõesuse eest vastutab klient.

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Toetajad

Jälgi Tööstusuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Statistika

Valdkonna töökuulutused

Ferrometal otsib B2B KLIENDIHALDURIT

M-Partner HR OÜ

24. august 2017

Otto Bock Estonia otsib NÕUDLUSE PLANEERIMISE JA KLIENDIHALDUSE JUHTI

Tammiste Personalibüroo OÜ

10. september 2017

NPM Silmet otsib TOOTMISJUHTI

NPM Silmet AS

02. september 2017

Käsi­raamatud