(Sisuturundus) CM: Kaupade pakkimiseks õige hinnaga kile valimine

Pakkekilet kasutatakse kaupade pakkimiseks, fikseerimiseks ning kaitsmiseks mustuse, tolmu ja niiskuse eest. Millist kilet valida, kui saadaval on nii suur valik erineva hinnaga kilesid?

Kõige olulisem näitaja kile valimise juures on meetrihind, mis sõltub kile paksusest ehk mikronitest ning reaalselt rullis oleva kile pikkusest. Arvesse tuleb võtta ka kilerulli laiust, mis standardselt on 45 cm. „Sageli ei oska tarbijad vaadata või kontrollida, kui palju kilet rullis on ning peavad oluliseks vaid rulli hinda – nii võib aga juhtuda, et makstakse kile eest rohkem kui peaks,“ andis paberite, reklaammaterjalide ja pakenditoodete hulgimüüja Antalis ASi pakenditoodete müügijuht Janek Mänd nõu.

Ühes stretch-käsikile rullis võib olla 200 kuni 300 meetrit kilet. Kõige lihtsam viis rulli pikkust teada saada, on kontrollida selle kaalu. 100grammine erinevus 15 µm kilerulli kaalus tähendab ca 16meetrist erinevust kile pikkuses. Näiteks neljameetrise ümbermõõduga euroaluse ümber saab selle koguse kilega teha neli ringi.

Rullide kaalu võrdlemine muudab kile paksuse ja rullil pikkusega mängimine mõttetuks. Paksemat kilet ostes saab küll meetrites vähem, kuid see-eest tugevama kile, õhemat kilet aga on rullis meetrites rohkem. Kindlasti tasub tähele panna ka rulli sees olevat südamikku ning müüjalt küsida, kui palju see kilerulli kaalule juurde annab.

 

Tabelis on toodud rulli kaal koos rulli südamikuga. Südamiku kaaluks on arvestatud 230g.

Veniv pakkekile on turvaline
Kaupade pakkimiseks sobib suurepäraselt veniv ehk stretch pakkekile, mis on hea nakkuvusega, veniv, torkekindel, hea rebimistugevusega ning keskkonnasõbralik. Seda kilet kasutatakse eelkõige kaupade fikseerimiseks ning mustuse, tolmu ja niiskuse eest kaitsmiseks. Standardina on kilet saadaval lisaks läbipaistvale ka mustana, mis pakub kaitset varguse ning UV-kiirguse eest.

Strecth kile eeliseks on lihtne käsitsemine, väga head mehhaanilised omadused ning suurepärane kaitse kaupadele.

Erineva paksusega kilet müüakse reeglina ühe pikkusega rullides, näiteks Antalis müüb peamiselt 270-meetriseid rulle. Turul liigub ka rulle, mille pikkus võib olla ainult 210 meetrit, see tähendab, et ühest rullist saab peaaegu kaks kaubaalust vähem kiletada. Seda tasub jälgida, sest võrreldes omavahel 210 ja 270 meetri pikkuste rullide hindu, on lühema rulli hind odavam, ent selle meetrihind tuleb sageli kallim.

Eelvenitatud  pakkekile – kerge käsitsemine ja kindlalt fikseeritud kaup
Paljud tööstus- ja logistikaettevõtted kasutavad pakkimisel uudset eelvenitatud pakkekilet, mida on lihtne käsitseda ning mis vajab tööd tehes vähem füüsilist jõudu. Samas fikseerib eelvenitatud kile kaubad väga kindlalt, olles tavalisest stretch kilest õhem, aga sama tugev.

Kui hariliku kile paksus on 15-30 mikronit ning seda venitatakse käsitsi pakendades tavaliselt kuni 20%, siis eelvenitatud pakkekile ehk pre-stretchi paksus on vaid 6-10 mikronit. „Sellise varem mehhaaniliselt väljavenitatud kile tugevus on võrdne paksema kilega, kuid kuna see kasutades enam ei veni, on seda lihtsam käsitseda. Samuti pole eelvenitatud kile pealispind nakkuv, mis kergendab näiteks kaubaaluste järjest autole laadimist, sest kaubaalused ei kleepu üksteise külge,“ selgitas Mänd.

Eelvenitatud kilerullid toodetakse tihti kahekordseks keeratud servadega, mis takistab kileservade rebenemist ning annab kilerullile lisakaitse, kui see peaks kukkuma või saama otstesse löögi.

Antalise pakutavad eelvenitatud kile rullid sisaldavad 600 meetrit kilet. Turul on saadaval ka rulle, mis sisaldavad üle 900 meetri kilet, kuid lühemaid rulle on kergem käsitseda.

Kui soovid nõu ja abi pakkekile või ka teiste pakenditoodete ja  pakkelahenduste osas, pöördu Antalise pakenditoodete osakonna poole pakend@antalis.ee, 6 800 918.

Antalis AS on juhtiv paberite, reklaammaterjalide ja pakenditoodete hulgimüüja Eesti turul, tegutsedes juba aastast 1992. Antalis AS kuulub Euroopa suurimasse paberite, reklaammaterjalide ja pakenditoodete hulgimüügigruppi, mis teenindab 44 riigis enam kui 125 000 klienti.

Content Marketing (CM) ehk sisuturundus on moodne trend kogu maailmas, mille läbi ettevõtted tutvustavad oma parimaid kogemusi, tooteid ja teenuseid. CM artikkel lähtub alati artikli eest tasunud kliendi huvidest ning seal sisalduva info tõesuse eest vastutab klient.

 210 m230 m250 m270 m300 m
15 µm1.53 kg1.66 kg1.78 kg1.91 kg2.09 kg
17 µm1.71 kg1.85 kg1.99 kg2.13 kg2.34 kg
19 µm1.88 kg2.04 kg2.2 kg2.35 kg2.59 kg
20 µm1.97 kg2.13 kg2.3 kg2.47 kg2.71 kg
23 µm2.23 kg2.42 kg2.61 kg2.80 kg3.09 kg
30 µm2.84 kg3.09 kg3.34 kg3.58 kg3.96 kg

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Toetajad

Jälgi Tööstusuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Statistika

Valdkonna töökuulutused

NPM Silmet otsib TOOTMISJUHTI

NPM Silmet AS

02. september 2017

NPM Silmet otsib TEHNIKAVALDKONNA HOOLDUSJUHTI

NPM Silmet AS

02. september 2017

Ferrometal otsib B2B KLIENDIHALDURIT

M-Partner HR OÜ

24. august 2017

Käsi­raamatud