(Sisuturundus) CM: Duroc tutvustas oma uut esindust koos Instruteciga 

Skandinaavia ja Baltimaade üks suuremaid tööstusmasinate- ja -seadmete müüjaid Duroc Machine Tool avas Tallinnas esinduse, korraldades selle tutvustamiseks avatud uste päevad. Üritus toimus samaaegselt rahvusvahelise toote- ja tehnoloogiamessiga Instrutec ning osutus väga edukaks.

„Oleme Instrutecil osalenud kuus korda ja tõdenud, et iga korraga jääb mess pisemaks. Nüüd otsustasime läheneda teisiti – messil olime väljas boksiga, kuid põhiürituse viisime läbi enda uues esinduses,“ selgitas ettevõtte tegevjuht Peeter Sekavin. „Ühest küljest saime niimoodi senistele ja uutele klientidele tutvustada oma Tallinna kontorit ja ladu, teisalt saime esitleda ning müüa suuremat hulka seadmeid, tarvikuid ja mõõteriistu, kui see oleks Instrutecil võimalik olnud.“

Duroc Machine Tooli esinduses Kopli 25A oli avatud suur showroom, kus huvilised said tutvuda suure hulga pakutavate tööpinkide, seadmete ja tööriistadega. Muide, avatud uste päevadel leidsid teiste müügiartiklite seas uue omaniku ka kaks Doosani CNC-treikeskust.

„Tutvustuspäevad läksid väga hästi korda ning järgmisel korral plaanime kindlasti teha samasuguse messi toetava ürituse,“ kinnitas Sekavin ja lisas, et Instruteci asemel on ettevõttel tulevikus kavas pigem panustada Riia tehnoloogiamessile, mis vastupidiselt Eestile iga aastaga suuremaks ja rahvusvahelisemaks muutub.

„Kogu maailmas vaadatakse aina enam automatiseerimise ja robotite poole ning nüüd hakkab see trend jõudma ka Eestisse. Lisaks on aina olulisem, et tööstusseadmed oleksid ökonoomsed ja keskkonnale ning inimestele ohutud – tähtis on tsehhide ja töökeskkonna puhtus. Seda on rahvusvahelistelt messidelt selgelt näha.“

Kliendid ootavad täislahendust

Duroc Machine Tool kuulub börsil noteeritud Põhjamaade firmale Duroc AB, mis omab, haldab ja arendab tootmis- ja kaubandusettevõtteid. Tänu tugevale emafirmale suudab Duroc Machine Tool pakkuda oma  klientidele konkurentidest laiemas valikus ja suurema jõudlusega tooteid. Duroc AB käive oli 2011. aastal 65,1 miljonit eurot ja kasum 1,41 miljonit eurot. Duroci ettevõtted esindavad enam kui 60 maailmanimega tootjat ning tegutsevad kuuel turul - Rootsis, Norras, Taanis, Eestis, Lätis ja Leedus, pakkudes klientidele vajalikke tooteid ja teenuseid sõltumata asukohast.

„Müüme uusi ja kasutatuid metalli lõike- ja töötlemispinke ning lehetöötlemiskeskuseid, samuti tarvikuid ja tööriistu. Kaks aastat tagasi laiendasime oma tegevust ka professionaalse tööstus- ja laomööbli osas, mille müük on väga hästi läinud. Ja muidugi tegeleme lisaks müügile klienditoe, ennetava hoolduse, hoolduslepete, remondi ja tagavaraosadega – oleme vastavalt klientide soovidele nende pikaajalised partnerid,“ tutvustas Sekavin.

Duroc Machine Tooli peamiseks kaubamärgiks võib pidada Lõuna-Korea vanimat ettevõtet Doosan. Lõuna-Koreast tulev toodang vallutab üha enam maailma ja niisamuti ka metallitöötlemismasinad. Praegu kuulub Doosan omal alal maailma esiviisikusse, aga peagi on nad Sekavini hinnangul oma trei- ja töötlemiskeskuste ning sisetreipinkidega esikolmikus. 2012. aastal tootis Doosan 15 000 CNC-pinki.
Lisaks Doosani toodangule esindab Duroc näiteks selliseid kaubamärke nagu Hartford, Po Ly Gim, Microcut, Baykal, Heidenhain, Lista, Losma, Sylvac, Fanuc, Alfa-Laval ja Bison.

Eestis on Duroc müünud üle 70 Doosani (endine Daewoo) CNC-trei- ja töötlemiskeskust. Ettevõtte klientideks on teiste seas Paide Masinatehas AS, Bestra Engineering AS, AT Metalli Grupp OÜ, Silbet Metall AS, Hanza Tarkon AS, Metec CNC OÜ, Hissmekano Estonia OÜ, Metsalliset Eesti AS ja Outokumpu Stainless Tubular Products AS. 2011. aastal oli Duroc Machine Tooli käive 2,7 miljonit eurot, umbes sama suur on käive ka 2012. aastal.




Loe lähemalt: www.duroc.ee

Artikli ilmumist toetas:

Duroc Machine Tool OÜ
Võru 47E
50111 Tartu
Estonia
Tel. +372 736 6648
GSM +372 508 3720
Faks +372 736 2264
e-mail info@duroc.ee


Galerii

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Toetajad

Jälgi Tööstusuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Statistika

Arvamused ja blogid

Valdkonna töökuulutused

HILTI is looking for a SALES REPRESENTATIVE

Manpower OÜ

03. november 2017

Tööstusliidrid

Teabevara