Eelmisel aastal käivet ja kasumit kasvatanud Henkel Makroflexi juhi Sire Aali sõnul oli suurepäraste tulemuste taga nii tootmise ületoomine Soomest kui ka head müügitulemused mitmetel turgudel.
Ehituskeemiat tootva Henkel Makroflex ASi müügikäive oli eelmisel aastal 96,7 miljonit eurot, kasvades võrreldes 2010. aastaga 30 protsenti, teatas ettevõte. Puhaskasumit teeniti mullu 12,2 miljonit eurot, aasta varem oli kasum 10,7 miljonit eurot.
„Suurepäraste tulemuste taga on nii tootmise ületoomine Soomest kui ka head müügitulemused mitmetel turgudel. Venemaa on meie jaoks suurim turg, mis on endiselt kasvamas. Positiivselt üllatasid Saksamaa ja Prantsusmaa müüginumbrid Powerfoami osas. Suurte sammudega on edasi liikunud ka arenevad Lõuna-Ameerika turud, eriti Brasiilia,“ kommenteeris majandustulemusi Henkel Makroflexi AS juhatuse esimees Sirje Aal.
„Sel aastal on plaanis laiendada tootmis- ja laopinda ligi 6000 ruutmeetri võrra, investeerime nii tootmisvõimsuse suurendamisse kui uute toodete väljatöötamisse,“ rääkis Aal ettevõtte tulevikuplaanidest.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Henkel Makroflex ASi toodetest 98% läheb ekspordiks, tooteid tarnitakse 40 riiki üle maailma. Ettevõte on Eestis tegutsenud alates 1998. aastast ning tegeleb vahtude ja hermeetikute tootmisega. Lisaks Makroflexi kaubamärgile kuuluvad ettevõtte tooteportfelli ka Henkeli kontserni kaubamärgid nagu Ceresit, Moment, Sista ja Pattex.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kraanade, materjalikäsitlusmasinate ning lisaseadmete müügi ning hooldusega tegelev ScanBalt Crane OÜ tähistab tänavu oma 25. tegutsemisaastat. Veerand sajandit on ettevõte olnud tegev valdkonnas, kus on määrava tähtsusega nende esindatavate seadmete kvaliteet, innovaatika ja tõhusus, pikaajaline koostöö ning partnerite usaldus.